maandag 7 mei 2007

Ditjes en datjes

Het regent. Of beter: het hoost af en toe. Heel automobiel Nederland stond vandaag in de file, en dat was te merken: de telefoontjes begonnen pas later op de dag binnen te stromen. Ik heb een dag vol kleine klusjes en overlegjes, vanmiddag een workshop over de gemeentewebsite. Druk drukdruk. De ochtend startte met het maandelijks medewerkersoverleg. Ik ben nu bezig de verzending van het derde deel van Amersfoort Onder Ons voor te bereiden, ben de drukproeven van deel 4 aan het beoordelen (niet helemaal goed, dus terug naar de drukker) en deel 5 drukklaar aan het maken. Nr's 6 en 7 liggen ook al op stapel. Ik doe tegelijkertijd wat advieswerk voor de Gemeente Leusden, zoek wat uit, zoek wat op en beantwoord een aantal brieven en vragen; 'kleinklusserij' noem ik het. De opgravingsploeg belde vanuit de auto waarin ze schuilen, op zo'n dag als vandaag is het lastig opgraven. Tussen de bedrijven door weet ik nog even de tijd te nemen om de tijdbalk van Amersfoort te bekijken, een nieuwe website over de geschiedenis van Amersfoort van Jan Lodewijks en Johan Volkers. Goed gedaan, mannen! Mijn complimenten. Ik heb 'm direct tussen mijn favorieten geplaatst.